Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2866
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коновченко, Ю. П. | - |
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T14:14:31Z | - |
dc.date.available | 2020-04-21T14:14:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В., Коновченко Ю. П. Теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності. Науковий журнал «Молодий вчений». 2018. №21(54.1) лютий. С.62-66. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2866 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності. На основі аналізу різних підходів учених до визначення сутності понять «діяльність», «педагогічна діяльність», «мистецька діяльність» конкретизовано та уточнено поняття «мистецько-педагогічна діяльність учителя початкової школи». Визначено мету, зміст, основні складові та види мистецько-педагогічної діяльності – творчість, виконавство, сприймання, мистецько-освітня діяльність. Підкреслено, що роль об’єднувального елемента мистецько-педагогічної діяльності виконують творчі уміння особистості вчителя початкової школи. Зроблений висновок, що готовність до цієї діяльності формується у майбутніх учителів початкової школи в процесі організованої мистецько-педагогічної підготовки шляхом освоєння системи мистецьких і педагогічних знань та досвіду, формування компетентностей, особистісних якостей та художньо-творчого потенціалу. | en_US |
dc.publisher | Науковий журнал «Молодий вчений» | - |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | мистецько-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | en_US |
dc.subject | підготовка | en_US |
dc.subject | готовність | en_US |
dc.title | Теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_84.pdf | 193,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.