Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2866
Назва: Теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності
Автори: Коновченко, Ю. П.
Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: мистецька освіта
мистецько-педагогічна діяльність
майбутній учитель початкової школи
підготовка
готовність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений»
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В., Коновченко Ю. П. Теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності. Науковий журнал «Молодий вчений». 2018. №21(54.1) лютий. С.62-66.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності. На основі аналізу різних підходів учених до визначення сутності понять «діяльність», «педагогічна діяльність», «мистецька діяльність» конкретизовано та уточнено поняття «мистецько-педагогічна діяльність учителя початкової школи». Визначено мету, зміст, основні складові та види мистецько-педагогічної діяльності – творчість, виконавство, сприймання, мистецько-освітня діяльність. Підкреслено, що роль об’єднувального елемента мистецько-педагогічної діяльності виконують творчі уміння особистості вчителя початкової школи. Зроблений висновок, що готовність до цієї діяльності формується у майбутніх учителів початкової школи в процесі організованої мистецько-педагогічної підготовки шляхом освоєння системи мистецьких і педагогічних знань та досвіду, формування компетентностей, особистісних якостей та художньо-творчого потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2866
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_84.pdf193.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.