Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T14:12:10Z-
dc.date.available2020-04-21T14:12:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Критеріальні характеристики готовності майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності / Газука Т. А. // Професійно-мистецька школа у системі національної освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (1-3 жовтня 2008р.). – Київ-Чернівці: Зелена Буковина, 2008. – С.237-239.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2865-
dc.description.abstractСтрімкі зміни що відбуваються в соціальному, економічну, політичному житті суспільства вимагають кардинальних змін в освітній галузі. Виникає необхідність підвищувати якість освіти через розвиток нових методик організації процесу навчання, що адекватні вимогам майбутнього. Важливим завданням педагогічного управління процесом підготовки майбутніх вчителів трудового навчання до навчання школярів проектній діяльності є вивчення ефективності цього процесу. Тому перш за все необхідно визначити критерії оцінки ефективності підготовки майбутніх вчителів трудового навчання до проектної діяльності. Існують різні підходи та концепції до вивчення понять готовності та її критеріїв. Слід зазначити, що феномен готовності є предметом вивчення як педагогів, так і психологів.en_US
dc.publisherПрофесійно-мистецька школа у системі національної освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (1-3 жовтня 2008р.).en_US
dc.titleКритеріальні характеристики готовності майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.