Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T13:51:35Z-
dc.date.available2020-04-21T13:51:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності / Газука Т. А. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. – Вип. 67. – С.17 – 22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2862-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури охарактеризовані педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності як системи мотивації, оцінювання проектної діяльності, методів навчання, співпраці студентів і викладача.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectумоваen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectпоняття «оцінювання»en_US
dc.subjectдосвід проектної діяльностіen_US
dc.titleПедагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.