Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2862
Назва: | Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності |
Автори: | Газука, Тетяна Анатоліївна |
Ключові слова: | педагогічні умови умова проектування мотив мотивація поняття «оцінювання» досвід проектної діяльності |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Газука Т. А. Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності / Газука Т. А. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. – Вип. 67. – С.17 – 22. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури охарактеризовані педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності як системи мотивації, оцінювання проектної діяльності, методів навчання, співпраці студентів і викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2862 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності.pdf | 249.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.