Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2862
Назва: Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності
Автори: Газука, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: педагогічні умови
умова
проектування
мотив
мотивація
поняття «оцінювання»
досвід проектної діяльності
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Газука Т. А. Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності / Газука Т. А. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. – Вип. 67. – С.17 – 22.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури охарактеризовані педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання досвіду проектної діяльності як системи мотивації, оцінювання проектної діяльності, методів навчання, співпраці студентів і викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2862
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.