Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2860
Назва: | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності |
Автори: | Газука, Тетяна Анатоліївна |
Ключові слова: | майбутній вчитель вчитель трудового навчання проектування проект проектна діяльність |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Науково-методичний журнал Наці¬онального університету «Львівська політехніка» |
Бібліографічний опис: | Газука Т. А. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності / Газука Т. А. // Педагогіка і психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2008. – Вип. 5. – С. 50-56. |
Короткий огляд (реферат): | Проектна діяльність студентів дозволяє сьогодні вирішувати багато проблем сучасної освіти: розвиток зацікавленості студентів у самостійному освітньому процесі і його рефлексивній позиції в ньому, формування вмінь конструювати свою діяльність на основі конкретних практичних вимог, здобуття досвіду самостійної творчої діяльності, а також привертання до активного пошуку і усвідомленого вибору шляхів самореалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2860 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності.pdf | 191.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.