Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-21T13:40:51Z-
dc.date.available2020-04-21T13:40:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип. № 3. С. 25-32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано принцип персоналізації в контексті суб’єктно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Визначені умови, за яких здійснюється персоналізація майбутніх учителів, а саме – розвиток авторитетності, активізація процесів саморегуляції, розширення сфери нерегламентованості навчальних дій студентів.en_US
dc.publisherВісник Черкаського університету-
dc.subjectперсоналізаціяen_US
dc.subjectсуб’єктивно-особистісний підхідen_US
dc.subjectавторитетністьen_US
dc.subjectсамовизначенняen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectсаморегуляціяen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectмузично-освітня діяльністьen_US
dc.titleПринцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_81.pdf6.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.