Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T13:40:51Z | - |
dc.date.available | 2020-04-21T13:40:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В. Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип. № 3. С. 25-32. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано принцип персоналізації в контексті суб’єктно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Визначені умови, за яких здійснюється персоналізація майбутніх учителів, а саме – розвиток авторитетності, активізація процесів саморегуляції, розширення сфери нерегламентованості навчальних дій студентів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Черкаського університету | - |
dc.subject | персоналізація | en_US |
dc.subject | суб’єктивно-особистісний підхід | en_US |
dc.subject | авторитетність | en_US |
dc.subject | самовизначення | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.subject | майбутній учитель | en_US |
dc.subject | саморегуляція | en_US |
dc.subject | підготовка | en_US |
dc.subject | музично-освітня діяльність | en_US |
dc.title | Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_81.pdf | 6.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.