Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859
Назва: Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: персоналізація,
суб’єктивно-особистісний підхід
авторитетність
самовизначення
самореалізація
майбутній учитель
саморегуляція
підготовка
музично-освітня діяльність.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Дорошенко Т.В. Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2017. Випуск № 3. С. 25-32.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано принцип персоналізації в контексті суб’єктно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Визначені умови, за яких здійснюється персоналізація майбутніх учителів, а саме – розвиток авторитетності, активізація процесів саморегуляції, розширення сфери нерегламентованості навчальних дій студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_81.pdf6.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.