Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859
Назва: | Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | персоналізація суб’єктивно-особистісний підхід авторитетність самовизначення самореалізація майбутній учитель саморегуляція підготовка музично-освітня діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Принцип персоналізації в контексті суб’єктивно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип. № 3. С. 25-32. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано принцип персоналізації в контексті суб’єктно-особистісної парадигми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до музично-освітньої діяльності. Визначені умови, за яких здійснюється персоналізація майбутніх учителів, а саме – розвиток авторитетності, активізація процесів саморегуляції, розширення сфери нерегламентованості навчальних дій студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2859 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_81.pdf | 6.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.