Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T13:37:41Z-
dc.date.available2020-04-21T13:37:41Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Компоненти формування готовності майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності / Газука Т. А. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – Вип. 53. - С.33 – 36.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2858-
dc.description.abstractУ статті аналізуються різні підходи до визначення поняття «готовності до майбутньої професійної діяльності». Наводяться характеристики критеріальних ознак готовності майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectкритерії готовностіen_US
dc.subjectрівні готовностіen_US
dc.subjectкомпоненти готовностіen_US
dc.subjectготовність до професійної діяльностіen_US
dc.titleКомпоненти формування готовності майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.