Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2854
Назва: Субєктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: майбутні вчителі музичного мистецтва
суб’єктно-особистісний підхід
суб’єктність
самореалізація
потенціал музичного мистецтва
Дата публікації: 2016
Видавництво: Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія : Психолого-педагогічні науки. Ніжин, 2016. № 3. С.85-89.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню концептуальної ідеї щодо суб’єктно-особистісного підходу, який становить об’єднувальну основу теоретико-методичних позицій дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та зумовлює необхідність залучення студентів до самореалізації в усіх різновидах фахового навчання. Відповідно доцільним став розгляд у статті суб’єктно-особистісних орієнтирів спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах сучасної вищої школи: розвиток їхньої суб’єктності, можливостей застосування мистецьких важелів стимулювання цього процесу, актуалізація розвивального потенціалу музичного мистецтва в процесі особистісного становлення студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2854
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_79.pdf208.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.