Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-21T12:57:24Z-
dc.date.available2020-04-21T12:57:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Формування в майбутнього вчителя початкових класів готовності до інноваційної діяльності на уроках музики. Зб. наук. пр. Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Бердянськ, 2009. № 2. С. 107-112.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2850-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість формування у майбутніх вчителів початкових класів готовності до інноваційної діяльності на уроках музики, визначені проблеми в музично-освітній діяльності, які вимагають інноваційного підходу, досліджено фактори, які стримують інноваційну діяльність вчителя, виявлено педагогічні умови підготовки вчителя до здійснення інноваційної діяльності.en_US
dc.publisherЗб. наук. пр. Бердянського державного педагогічного університету-
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectучительen_US
dc.titleФормування в майбутнього вчителя початкових класів готовності до інноваційної діяльності на уроках музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_73.pdf581.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.