Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-20T11:31:47Z-
dc.date.available2020-04-20T11:31:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтрiлець С. I., Запорожченко Т. П. Формування математичної компетентностi майбутнього вчителя початкових класiв засобами iнновацiйних технологій. Вiсник Чернiгiвського нацiонального педагогiчного унiверситету iменi Т. Г. Шевченка / Чернiгiвський нацiональний педагогiчний унiверситет iменi Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернiгiв : ЧНПУ, 2012. Вип. 100. С. 382–384.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2817-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам удосконалення процесу навчання математики учнів початкових класів, зокрема, врахування компетентнісного підходу в початковій освіті та при підготовці вчителів початкових класів. Досліджено теоретичні засади розвитку математичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Уточнено поняття „компетентнісний підхід”, „математична компетентність”, „інноваційні технології”. Спостережено вплив використання інноваційних технологій навчання на процес формування математичної компетентності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів початкових класівen_US
dc.titleФормування математичної компетентностi майбутнього вчителя початкових класiв засобами iнновацiйних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.