Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2814
Назва: Роль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів
Автори: Запорожченко, Тетяна Петрівна
Ключові слова: педагогічна практика
формування математичної компетентності
компетентність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Інституту розвитку дитини (додаток): матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Запорожченко Т. П. Роль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Інституту розвитку дитини (додаток): матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених «Дитинство. Освіта. Соціум» (19 березня, м. Київ). Київ : Інститут розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 6. С. 207–209.
Короткий огляд (реферат): Педагогічна практика є невід'ємною складовою процесу формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Вона дозволяє студенту-практиканту не лише поглибити теоретичні знання та практичні навички, здобуті у процесі аудиторного навчання, але й реалізувати свій освітній потенціал в умовах реального процесу навчання молодших школярів математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2814
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.