Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-20T10:11:03Z-
dc.date.available2020-04-20T10:11:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗапорожченко Т. П. Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред.Лабунець В.М.]. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип.26 (1-2019). Ч.1. 280 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2806-
dc.description.abstractНа основі аналізу поглядів науковців та вивчення сучасних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти виявлено необхідність упровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Обґрунтовано експериментальну модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами інноваційних технологій. На основі наукових пошуків виокремлено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectзасоби інноваційних технологіїen_US
dc.titleМодель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.