Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2806
Назва: Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій
Автори: Запорожченко, Тетяна Петрівна
Ключові слова: модель
математична компетентність
інноваційні технології
засоби інноваційних технології
Дата публікації: 2019
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Запорожченко Т. П. Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред.Лабунець В.М.]. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип.26 (1-2019). Ч.1. 280 с.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу поглядів науковців та вивчення сучасних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти виявлено необхідність упровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Обґрунтовано експериментальну модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами інноваційних технологій. На основі наукових пошуків виокремлено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2806
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.