Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2806
Назва: | Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій |
Автори: | Запорожченко, Тетяна Петрівна |
Ключові слова: | модель математична компетентність інноваційні технології засоби інноваційних технології |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. |
Бібліографічний опис: | Запорожченко Т. П. Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред.Лабунець В.М.]. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип.26 (1-2019). Ч.1. 280 с. |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу поглядів науковців та вивчення сучасних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти виявлено необхідність упровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Обґрунтовано експериментальну модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами інноваційних технологій. На основі наукових пошуків виокремлено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2806 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій.pdf | 856.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.