Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-20T09:15:04Z-
dc.date.available2020-04-20T09:15:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗапорожченко Т. П. Формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій : дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Чернігів, 2018. 220 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2800-
dc.description.abstractНеобхідною передумовою якісної підготовки фахівців є відповідність освіти вимогам суспільства. Основою модернізації сучасної вищої освіти і вдосконалення процесу професійної підготовки є компетентнісний підхід, який, передусім, передбачає формування компетентного фахівця. Затвердження концепції «Нова українська школа» стало поштовхом до реформування системи початкової освіти, зокрема передбачено розробку оновленого Державного стандарту початкової загальної середньої освіти та навчальних програм для 1-4 класів на засадах компетентнісного підходу. Відтак постала нагальна потреба приведення процесу підготовки майбутнього педагога у відповідність до запитів сьогодення. Досягнення максимальних результатів у зазначеній проблемі можливе з використанням засобів інноваційних технологій, які відповідають сучасним тенденціям організації системи освіти.en_US
dc.subjectсучасна вища освітаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.titleФормування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологійen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Дисертації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.