Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276
Назва: Взаємозвязок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників
Автори: Мунасипова-Мотяш, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: екологічна свідомість
екологічна еспозиція
саморегуляція діяльності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Мунасипова-Мотяш І.А. Взаємозвязок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників /І.А. Мунасипова-Мотяш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Житомир : “Вид-во ЖДУ ім. І. Франка”, 2016. Том VII. Екологічна психологія. – Випуск 41 . – С. 303-311
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються показники диспозицій екологічної свідомості старшокласників. Подаються результати емпіричного дослідження сформованості саморегуляції довільної активності учнів старших класів, розвитку їх регуляторних процесів (планування, моделювання, програмування, оцінка результатів) та регуляторно-особистісних властивостей (гнучкість, самостійкість). Відмічено, що високим показникам колаборативної екодиспозиції відповідає вищий розвиток планування, програмування, оцінювання результатів та самостійності. Показано, що старшокласники з низьким рівнем регуляторних процесів та регуляторно-особистісних властивостей можуть виявляти екодевіантну поведінку (мають високі показники індиферентної, совмісійної, совметральної та несесітивної екодиспозицій)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.