Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунасипова-Мотяш, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-06-19T09:05:50Z-
dc.date.available2019-06-19T09:05:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМунасипова-Мотяш І.А. Взаємозв’язок емоційного інтелекту та екологічної свідомості підлітків з різними типами сімейного виховання / І.А. Мунасипова-Мотяш // Актуальні проблеми психології. Т. VII. Екологічна психологія / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Житомир : «Вид-во ЖДУ ім. І. Франка», 2017. – Вип. 44. – С. 173-182en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/274-
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема взаємообумовленості емоційного інтелекту та екологічної свідомості підлітків в залежності від типу сімейного виховання. Наводяться результати емпіричного дослідження взаємозв’язку показників емоційного інтелекту та екологічної свідомості підлітків з різним типом стосунків з матерями. Встановлено, що високим показникам міжособистісного емоційного інтелекту підлітків з позитивним типом сімейного виховання відповідають низькі показники гашенарної екодиспозиції. Відмічено, що високим показникам внутрішньоособистісного емоційного інтелекту підлітків з автономним типом сімейного виховання відповідають високі показники колаборативної екодиспозиціїen_US
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectекологічна свідомістьen_US
dc.subjectрелевантністьen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.titleВзаємозв’язок емоційного інтелекту та екологічної свідомості підлітків з різними типами сімейного вихованняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.