Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T20:20:54Z-
dc.date.available2020-04-17T20:20:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Роль фоновых знаний при формировании социокультурной компетентности в процессе чтения иноязычных текстов / Бирюк О. В. // Лингвокультурное образование в системе вузовской підготовки специалистов : сборник науч. трудов / Брест. гос. ун-т имени А.С. Пушкина; под. общ. ред. В.Ф. Сатиновой. – Брест: БрГУим. А.С. Пушкина, 2019. – С. 226-232.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2748-
dc.description.abstractУ статті розглядається взаємозв’язок між фоновими знаннями та успішністю формування соціокультурної компетентності при читанні іншомовних текстів. Виділяються та класифікуються фонові знання, необхідні для розуміння соціокультурної інформації при читанні. Розглядаються механізми формування фонових знань у студентів.en_US
dc.publisherЛингвокультурное образование в системе вузовской підготовки специалистов : сборник науч. трудовen_US
dc.subjectфонові знанняen_US
dc.subjectангломовна газетно-журнальна статтяen_US
dc.subjectсоціокультурна компетентністьen_US
dc.subjectвиди асоціаційen_US
dc.titleРоль фоновых знаний при формировании социокультурной компетентности в процессе чтения иноязычных текстовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.