Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2746
Назва: | Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів |
Автори: | Бирюк, Ольга Василівна |
Ключові слова: | навчально-мовленнєва ситуація лінгвосоціокультурна компетентність читання іншомовні тексти майбутні вчителі іноземної мови |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Бирюк О. В. Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія : педагогічні науки / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 18-21. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається сутність поняття «навчально-мовленнєва ситуація» в контексті формування у майбутніх учителів іноземної мови лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів. Розглядаються її складові з урахуванням специфіки ситуативності опосередкованого спілкування. Пропонується типологія навчально-мовленнєвих ситуацій рецепції за двома критеріями, що доповнюють один одного. В аспекті досліджуваної проблеми уточнюються функції навчально-мовленнєвої ситуації та висувається низка відповідних вимог. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2746 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів.pdf | 398.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.