Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2746
Назва: Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів
Автори: Бирюк, Ольга Василівна
Ключові слова: навчально-мовленнєва ситуація
лінгвосоціокультурна компетентність
читання
іншомовні тексти
майбутні вчителі іноземної мови
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Бирюк О. В. Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія : педагогічні науки / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 18-21.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність поняття «навчально-мовленнєва ситуація» в контексті формування у майбутніх учителів іноземної мови лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів. Розглядаються її складові з урахуванням специфіки ситуативності опосередкованого спілкування. Пропонується типологія навчально-мовленнєвих ситуацій рецепції за двома критеріями, що доповнюють один одного. В аспекті досліджуваної проблеми уточнюються функції навчально-мовленнєвої ситуації та висувається низка відповідних вимог.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2746
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.