Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T20:02:29Z-
dc.date.available2020-04-17T20:02:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Дидактичні передумови формування у студентів філологічного факультету соціокультурної компетенції на матеріалі англомовних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія : педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 2009. – Вип. 70. – С. 27-31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2742-
dc.description.abstractУ статті розглядається специфіка реалізації низки загальнодидактичних принципів, зокрема принципів виховуючого навчання, систематичності й послідовності, проблемності, наочності та активності, що становить дидактичну основу формування у студентів мовних спеціальностей соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних текстів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпринцип виховуючого навчанняen_US
dc.subjectпринцип систематичності й послідовностіen_US
dc.subjectпринцип проблемностіen_US
dc.subjectпринцип наочностіen_US
dc.subjectпринцип активностіen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.titleДидактичні передумови формування у студентів філологічного факультету соціокультурної компетенції на матеріалі англомовних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.