Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T20:00:02Z-
dc.date.available2020-04-17T20:00:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Принцип проблемності при формуванні соціокультурної компетенції на матеріалі англомовних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія : педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 2009. – Вип. 63. – С. 13-16.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741-
dc.description.abstractУ статті розглядається специфіка дидактичного принципу проблемності при формуванні у майбутніх учителів іноземної мови соціокультурної компетенції у процесі навчання читання англомовних текстів із соціокультурним потенціалом. Визначаються шляхи його реалізації у навчальному процесі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпринцип проблемностіen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectпроблемне завданняen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectангломовний текст із соціокультурним потенціаломen_US
dc.titleПринцип проблемності при формуванні соціокультурної компетенції на матеріалі англомовних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.