Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T19:50:45Z-
dc.date.available2020-04-17T19:50:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Модель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статей / Бирюк О. В. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2006. – Вип. 10. – С. 71-77en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2738-
dc.description.abstractУ роботі описується двоциклічна модель навчального процесу з використанням системи вправ для формування у майбутніх учителів іноземної мови соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних текстів та розглядається її функціонування у межах кредитно-модульної системи. Пропонуються критерії оцінювання навчальних досягнень студентів.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectкредитно-модульна системаen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectдвоциклічна модель навчального процесуen_US
dc.subjectсистема вправen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.titleМодель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.