Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2738
Назва: Модель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статей
Автори: Бирюк, Ольга Василівна
Ключові слова: кредитно-модульна система
соціокультурна компетенція
двоциклічна модель навчального процесу
система вправ
критерії оцінювання
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Бирюк О. В. Модель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статей / Бирюк О. В. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2006. – Вип. 10. – С. 71-77
Короткий огляд (реферат): У роботі описується двоциклічна модель навчального процесу з використанням системи вправ для формування у майбутніх учителів іноземної мови соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних текстів та розглядається її функціонування у межах кредитно-модульної системи. Пропонуються критерії оцінювання навчальних досягнень студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2738
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.