Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T19:34:50Z-
dc.date.available2020-04-17T19:34:50Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Зміст та структура соціокультурної компетенції майбутніх учителів у навчанні читання англомовних газетно-журнальних статей / Бирюк О. В. // Наукові записки : збірник наук. статей Нац. пед. ун-ту ім. М.П. Драгоманова. Серія : педагогічні та історичні науки / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. – Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. – С. 24-34.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2735-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність поняття «соціокультурна компетенція». Визначаються її структурні компоненти: структурно-орієнтовний та лінгвокраїнознавчий. Наводиться номенклатура відповідних знань, навичок і вмінь, що складають зміст цих компонентів.en_US
dc.publisherНаукові записки : збірник наук. статей Нац. пед. ун-ту ім. М.П. Драгомановаen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectангломовна газетно-журнальна статтяen_US
dc.subjectструктурно-орієнтовний компонентen_US
dc.subjectлінгвокраїнознавчий компонентen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectнавичкиen_US
dc.subjectвмінняen_US
dc.titleЗміст та структура соціокультурної компетенції майбутніх учителів у навчанні читання англомовних газетно-журнальних статейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.