Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T19:21:09Z-
dc.date.available2020-04-17T19:21:09Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Соціально-психологічні передумови формування у майбутніх учителів соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних публіцистичних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2004. – Вип. 7. – С. 86-94.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2734-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню соціально-психологічних передумов формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей при навчанні читання англомовних газетно-журнальних статей. Виділяються дві групи соціально-психологічних передумов, що є релевантними, по-перше, для мовної особистості як суб’єкту процесу соціалізації та як потенційного учасника опосередкованої масової міжкультурної комунікації у ролі реципієнта, та, по-друге, для самого процесу опосередкованого масового міжкультурного комунікації спілкування.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectопосередкована масова міжкультурна комунікаціяen_US
dc.subjectвторинна мовна особистістьen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectпсихологічна готовністьen_US
dc.subjectфонові знанняen_US
dc.subjectлокальні асоціаціїen_US
dc.titleСоціально-психологічні передумови формування у майбутніх учителів соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних публіцистичних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.