Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2734
Назва: Соціально-психологічні передумови формування у майбутніх учителів соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних публіцистичних текстів
Автори: Бирюк, Ольга Василівна
Ключові слова: соціокультурна компетенція
опосередкована масова міжкультурна комунікація
вторинна мовна особистість
соціалізація
психологічна готовність
фонові знання
локальні асоціації
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Бирюк О. В. Соціально-психологічні передумови формування у майбутніх учителів соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних публіцистичних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2004. – Вип. 7. – С. 86-94.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню соціально-психологічних передумов формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей при навчанні читання англомовних газетно-журнальних статей. Виділяються дві групи соціально-психологічних передумов, що є релевантними, по-перше, для мовної особистості як суб’єкту процесу соціалізації та як потенційного учасника опосередкованої масової міжкультурної комунікації у ролі реципієнта, та, по-друге, для самого процесу опосередкованого масового міжкультурного комунікації спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2734
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.