Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГренок, Марина Андріївна-
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T17:10:27Z-
dc.date.available2020-04-17T17:10:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГренок М.А., Стрилец С. И. Дидактическая сказка в подготовке будущих учителей начальной школы. Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy. 2019. №12. С. 129-146. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/12/part_1/15.pdfen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2732-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення дидактичних казок в умовах нової української школи. Акцентується увага на те, що підготовлений учитель може створювати дидактичні казки, які зацікавлюють учнів та сприяють ефективному засвоєнню знань. Запропоновано один із варіантів етапів створення дидактичної казки, представлено оптимальні методи та прийоми створення дидактичної казки й адаптовано для підготовки вчителя початкових класів. Здійснено експериментальну перевірку ефективності підготовки майбутніх вчителів початкових класів до створення дидактичних казок.en_US
dc.publisherStudent niepełnosprawny. Szkice i rozprawyen_US
dc.subjectдидактична казкаen_US
dc.subjectтворчість учителя початкових класівen_US
dc.subjectреформація освітнього процесу початкової школиen_US
dc.subjectприйоми створення казокen_US
dc.titleДидактическая сказка в подготовке будущих учителей начальной школыen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.