Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2730
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гренок, Марина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-17T16:55:24Z | - |
dc.date.available | 2020-04-17T16:55:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гренок М. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класах. «Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук» (м. Миколаїв, 10-11 травня 2019 р.). Херсон : Молодий вчений, 2019. С. 66-71. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/36may2019/14.pdf | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2730 | - |
dc.description.abstract | Порушено проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення дидактичних казок. Автор акцентує увагу на те, що дидактична казка сприяє зацікавленню учнів та ефективному засвоєнню знань. Для прикладу розглядаються деякі прийоми створення дидактичних казок, які є найбільш простими та ефективними для використання. | en_US |
dc.publisher | «Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук» | en_US |
dc.subject | дидактична казка | en_US |
dc.subject | творчість учителя початкових класів | en_US |
dc.subject | прийоми створення казок | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класах.pdf | 436.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.