Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГренок, Марина Андріївна-
dc.date.accessioned2020-04-17T16:55:24Z-
dc.date.available2020-04-17T16:55:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГренок М. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класах. «Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук» (м. Миколаїв, 10-11 травня 2019 р.). Херсон : Молодий вчений, 2019. С. 66-71. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/36may2019/14.pdfen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2730-
dc.description.abstractПорушено проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення дидактичних казок. Автор акцентує увагу на те, що дидактична казка сприяє зацікавленню учнів та ефективному засвоєнню знань. Для прикладу розглядаються деякі прийоми створення дидактичних казок, які є найбільш простими та ефективними для використання.en_US
dc.publisher«Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук»en_US
dc.subjectдидактична казкаen_US
dc.subjectтворчість учителя початкових класівen_US
dc.subjectприйоми створення казокen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.