Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2730
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класах
Автори: Гренок, Марина Андріївна
Ключові слова: дидактична казка
творчість учителя початкових класів
прийоми створення казок
Дата публікації: 2019
Видавництво: «Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук»
Бібліографічний опис: Гренок М. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класах. «Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук» (м. Миколаїв, 10-11 травня 2019 р.). Херсон : Молодий вчений, 2019. С. 66-71. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/36may2019/14.pdf
Короткий огляд (реферат): Порушено проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення дидактичних казок. Автор акцентує увагу на те, що дидактична казка сприяє зацікавленню учнів та ефективному засвоєнню знань. Для прикладу розглядаються деякі прийоми створення дидактичних казок, які є найбільш простими та ефективними для використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2730
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.