Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвиненко, О. М.-
dc.date.accessioned2020-04-17T13:42:12Z-
dc.date.available2020-04-17T13:42:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБогдан Т. М., Литвиненко О.М. Компетентнісний підхід у формуванні елементів логічного мислення дошкільників. Молодий вчений. 2018. № 2.1 (54.1) лютий. С. 4-7en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2723-
dc.description.abstractУ статті розкрито вплив компетентнісного підходу до формування елементів логічного мислення дітей дошкільного віку. Визначено що логічне мислення формується у всіх сферах життєдіяльності дитини, а не тільки при формуванні елементарних математичних уявлень. Зміна освітньої парадигми, спрямованої на набуття дитиною основ життєвого досвіду зробила необхідним застосування компетентнісного підходу до процесу виховання дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. У статті наведені приклади фрагментів занять, які використовуються при роботі з дітьми у Центрі розвитку обдарованості «Унікум» (садочок неповного дня) м. Чернігова. Данна робота може бути корисна вихователям та методистам закладів дошкільної освіти.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectелементи логічного мисленняen_US
dc.subjectдитина дошкільного вікуen_US
dc.subjectжиттєвий досвідen_US
dc.subjectЦентр розвитку обдарованості «Унікум»en_US
dc.titleКомпетентнісний підхід у формуванні елементів логічного мислення дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.