Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorСавченко, Віталій Федорович-
dc.date.accessioned2020-04-17T11:20:01Z-
dc.date.available2020-04-17T11:20:01Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБогдан Т.М., Савченко В.Ф. Використання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізики. Фізика та астрономія в школі. 2003. №3. С. 16-17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2713-
dc.description.abstractСпецифіка астрономії, як навчального предмету, обумовлює особливі труднощі викладання її у школі. Ці труднощі пов’язані з недостатньою кількістю часу, який відведений на викладання предмету та із слабо розвиненими просторовими уявленнями учнів. С статті запропоновані розробки моделей для роботи з учнями на уроках астрономії.en_US
dc.publisherФізика та астрономія в школіen_US
dc.subjectастрономія у школіen_US
dc.subjectплоскі моделіen_US
dc.subjectфази Місяціen_US
dc.subjectмісячне затемненняen_US
dc.titleВикористання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.