Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2713
Назва: Використання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізики
Автори: Богдан, Тетяна Миколаївна
Савченко, Віталій Федорович
Ключові слова: астрономія у школі
плоскі моделі
фази Місяці
місячне затемнення
Дата публікації: 2003
Видавництво: Фізика та астрономія в школі
Бібліографічний опис: Богдан Т.М., Савченко В.Ф. Використання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізики. Фізика та астрономія в школі. 2003. №3. С. 16-17.
Короткий огляд (реферат): Специфіка астрономії, як навчального предмету, обумовлює особливі труднощі викладання її у школі. Ці труднощі пов’язані з недостатньою кількістю часу, який відведений на викладання предмету та із слабо розвиненими просторовими уявленнями учнів. С статті запропоновані розробки моделей для роботи з учнями на уроках астрономії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2713
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.