Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2713
Назва: | Використання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізики |
Автори: | Богдан, Тетяна Миколаївна Савченко, Віталій Федорович |
Ключові слова: | астрономія у школі плоскі моделі фази Місяці місячне затемнення |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Фізика та астрономія в школі |
Бібліографічний опис: | Богдан Т.М., Савченко В.Ф. Використання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізики. Фізика та астрономія в школі. 2003. №3. С. 16-17. |
Короткий огляд (реферат): | Специфіка астрономії, як навчального предмету, обумовлює особливі труднощі викладання її у школі. Ці труднощі пов’язані з недостатньою кількістю часу, який відведений на викладання предмету та із слабо розвиненими просторовими уявленнями учнів. С статті запропоновані розробки моделей для роботи з учнями на уроках астрономії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2713 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання плоских моделей для пропедевтики астрономічних знань на уроках фізики.pdf | 218.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.