Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.contributor.authorSokolenko, Liliy Aleksandrovna-
dc.date.accessioned2019-06-19T07:16:48Z-
dc.date.available2019-06-19T07:16:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоколенко Л. О. Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО 2015): матеріали міжнар. наук.-метод. конфер. ( м. Черкаси, 4-5 черв. 2015 р.). – Черкаси, 2015. – С.211-212en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270-
dc.description.abstractУ статті проведений аналіз шкільного курсу математики з точки зору фундаментальних математичних ідей - множина, відповідність, відношення та запропонований підхід до ознайомлення студентів-випускників педагогічних університетів з теоретико-множинними аспектами шкільного курсу математики.en_US
dc.publisherПроблеми математичної освіти [Черкаси]en_US
dc.subjectпрофесійна культураen_US
dc.subjectшкільний курс математикиen_US
dc.subjectтеоретико-множинні аспектиen_US
dc.subjectмножинаen_US
dc.titleТеоретико-множинні аспекти шкільного курсу математикиen_US
dc.title.alternativeSet-theoretic aspects of school mathematics courseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Set-theoretic aspects of school mathematics course.pdf218.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.