Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколенко, Лілія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Sokolenko, Liliy Aleksandrovna | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-19T07:16:48Z | - |
dc.date.available | 2019-06-19T07:16:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Соколенко Л. О. Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО 2015): матеріали міжнар. наук.-метод. конфер. ( м. Черкаси, 4-5 черв. 2015 р.). – Черкаси, 2015. – С.211-212 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270 | - |
dc.description.abstract | У статті проведений аналіз шкільного курсу математики з точки зору фундаментальних математичних ідей - множина, відповідність, відношення та запропонований підхід до ознайомлення студентів-випускників педагогічних університетів з теоретико-множинними аспектами шкільного курсу математики. | en_US |
dc.publisher | Проблеми математичної освіти [Черкаси] | en_US |
dc.subject | професійна культура | en_US |
dc.subject | шкільний курс математики | en_US |
dc.subject | теоретико-множинні аспекти | en_US |
dc.subject | множина | en_US |
dc.title | Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики | en_US |
dc.title.alternative | Set-theoretic aspects of school mathematics course | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolenko_Set-theoretic aspects of school mathematics course.pdf | 218.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.