Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Назва: | Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики |
Інші назви: | Set-theoretic aspects of school mathematics course |
Автори: | Соколенко, Лілія Олександрівна Sokolenko, Liliy Aleksandrovna |
Ключові слова: | професійна культура шкільний курс математики теоретико-множинні аспекти множина |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Проблеми математичної освіти [Черкаси] |
Бібліографічний опис: | Соколенко Л. О. Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО 2015): матеріали міжнар. наук.-метод. конфер. ( м. Черкаси, 4-5 черв. 2015 р.). – Черкаси, 2015. – С.211-212 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведений аналіз шкільного курсу математики з точки зору фундаментальних математичних ідей - множина, відповідність, відношення та запропонований підхід до ознайомлення студентів-випускників педагогічних університетів з теоретико-множинними аспектами шкільного курсу математики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolenko_Set-theoretic aspects of school mathematics course.pdf | 218.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.