Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Назва: Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики
Інші назви: Set-theoretic aspects of school mathematics course
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Sokolenko, Liliy Aleksandrovna
Ключові слова: професійна культура
шкільний курс математики
теоретико-множинні аспекти
множина
Дата публікації: 2015
Видавництво: Проблеми математичної освіти [Черкаси]
Бібліографічний опис: Соколенко Л. О. Теоретико-множинні аспекти шкільного курсу математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО 2015): матеріали міжнар. наук.-метод. конфер. ( м. Черкаси, 4-5 черв. 2015 р.). – Черкаси, 2015. – С.211-212
Короткий огляд (реферат): У статті проведений аналіз шкільного курсу математики з точки зору фундаментальних математичних ідей - множина, відповідність, відношення та запропонований підхід до ознайомлення студентів-випускників педагогічних університетів з теоретико-множинними аспектами шкільного курсу математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Set-theoretic aspects of school mathematics course.pdf218.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.