Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-04-17T09:24:33Z-
dc.date.available2020-04-17T09:24:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКолесник О. С. The Historiosophy of Guy Ritchie's Sherlock Holmes Dylogy (Історіософія в ділогії Гая Річі про Шерлока Холмса). Вісник НАКККіМ: наук. журнал. Київ : Мілленіум. 2018. № 2. С. 21-24.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2691-
dc.description.abstractОднією з найпомітніших тенденцій сучасної культури є невизначеність кордонів мистецтва та науки, образа та теорії. Інколи митці першими помічають, щонайменше – привертають увагу до певної серйозної проблеми. В цьому плані фільм Гая Річі «Шерлок Холмс» та його продовження «Шерлок Холмс: Гра тіней» мають діагностичну цінність, оскільки вони не лише презентують глибокий аналіз кінця ХІХ – початку ХХ століть, але й попереджають реципієнта про можливі небезпеки сучасної політики.en_US
dc.publisherВісник НАКККіМ: наук. журналen_US
dc.subjectШерлок Холмсen_US
dc.subjectГай Річіen_US
dc.subjectісторіософіяen_US
dc.subjectтоталітаризмen_US
dc.subjectанархізмen_US
dc.titleThe Historiosophy of Guy Ritchie's Sherlock Holmes Dylogy (Історіософія в ділогії Гая Річі про Шерлока Холмса)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.