Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.contributor.authorДонцова, О. А.-
dc.date.accessioned2019-06-19T06:36:28Z-
dc.date.available2019-06-19T06:36:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоколенко Л. О. Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2018»: матеріали конференції. Т. 1. Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. С. 53-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268-
dc.description.abstractУ статті дана характеристика системи навчальних задач функціональної змістової лінії курсу математики закладів середньої освіти. Увага акцентується на використанні принципу наступності в навчальному процесі та його ролі для навчання учнів розв’язування стандартних та творчих задач.en_US
dc.publisherСумиen_US
dc.subjectфункціональна змістова лініяen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.titleРоль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лініїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.