Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Назва: Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Донцова, О. А.
Ключові слова: функціональна змістова лінія
творчість
Дата публікації: 2018
Видавництво: Суми
Бібліографічний опис: Соколенко Л. О. Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2018»: матеріали конференції. Т. 1. Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. С. 53-54.
Короткий огляд (реферат): У статті дана характеристика системи навчальних задач функціональної змістової лінії курсу математики закладів середньої освіти. Увага акцентується на використанні принципу наступності в навчальному процесі та його ролі для навчання учнів розв’язування стандартних та творчих задач.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.