Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Назва: | Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії |
Автори: | Соколенко, Лілія Олександрівна Донцова, О. А. |
Ключові слова: | функціональна змістова лінія творчість |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Суми |
Бібліографічний опис: | Соколенко Л. О. Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2018»: матеріали конференції. Т. 1. Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. С. 53-54. |
Короткий огляд (реферат): | У статті дана характеристика системи навчальних задач функціональної змістової лінії курсу математики закладів середньої освіти. Увага акцентується на використанні принципу наступності в навчальному процесі та його ролі для навчання учнів розв’язування стандартних та творчих задач. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії.pdf | 276,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.