Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлобо (Редько), Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T19:09:14Z-
dc.date.available2020-04-16T19:09:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРедько Т. М. Педагогічні умови розвитку рухових якостей студентів педагогічного вищого навчального закладу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ , 2015. Вип. 125. С.27 - 29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671-
dc.description.abstractУ статті представлено узагальнення та систематизація даних про основні вимоги до розвитку рухових якостей, що дозволило виділити ряд умов, які визначають вплив вправ ритмічної гімнастики на організм студентів вищого навчального закладу. Визначено, що умови розвитку рухових якостей студентів засобами ритмічної гімнастики у процесі фізичного виховання передбачають реалізацію принципів доступності та активності, динамічності та послідовності, відповідності навантаження не тільки стану фізичної підготовленості, а й рухових якостей; вагоме значення має регламентація і дотримання навантажень та адекватність їх застосування; дії викладача повинні бути спрямовані на раціональну побудову процесу фізичного виховання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectрухові якостіen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectритмічна гімнастикаen_US
dc.subjectбіомеханічні показникиen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectфізичне здоров’яen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.titleПедагогічні умови розвитку рухових якостей студентів педагогічного вищого навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.