Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.contributor.authorSokolenko, Liliy Aleksandrovna-
dc.date.accessioned2019-06-19T06:09:30Z-
dc.date.available2019-06-19T06:09:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСоколенко Л. О. Досвід використання професійних сюжетів у процесі навчання математики старшої школи / Л. О. Соколенко // Математика в сучасній школі, 2013. - №4. С. 43-48en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/266-
dc.description.abstractУ статті представлений аналіз французької, естонської та вітчизняної навчально-методичної літератури, щодо використання професійних сюжетів у процесі навчання математики старшої школи. Наведені приклади професійних сюжетів і відповідні до них розв’язання. Розкрита роль професійних сюжетів у вирішенні проблеми професійного самовизначення старшокласників.en_US
dc.publisherМатематика в сучасній школіen_US
dc.subjectпрофесійні сюжетиen_US
dc.subjectнавчання математикиen_US
dc.titleДосвід використання професійних сюжетів у процесі навчання математики старшої школиen_US
dc.title.alternativeForeign and national experience of use of professional subjects in the teaching mathematics at a senior high schoolen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Experience in using professional stories.pdf426.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.