Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2668
Назва: | Характеристика моделі процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями у стані здоров’я |
Автори: | Бублей, Тетяна Анатоліївна Жлобо (Редько), Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | модель фізичні вправи школярі нозології диференціація фізичних навантажень |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Київ, Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Бублей Т. А., Редько Т. М. Характеристика моделі процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями у стані здоров’я. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. Вип. 3 К (84). С. 94 - 97. |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті описано модель процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. Охарактеризовано сучасний стан теорії і практики фізичного виховання школярів з ослабленим здоров’ям. Розглянуто ряд факторів, що у сукупності своїй формують здоров’я учнівської молоді та впливають на нього протягом навчання у школі, зміст, форми і засоби навчання фізичних вправ, основні підходи до диференціації фізичних навантажень для учнів з нозологіями. Описано взаємозв’язок впливу на процес навчання фізичних вправ між об’єктом та суб’єктом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2668 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Характеристика моделі процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями у стані здоров’я.pdf | 333.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.