Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2652
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колесник, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T10:29:25Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T10:29:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Колесник О. С. Парадигмальні твори культури та їх художня інтерпретація. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. пр. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. Вип. 32 (45). С. 103–110. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2652 | - |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовується доцільність парадигмального підходу до історії культури. В якості парадигмальних текстів пропонується розглядати твори, існування яких стало прецедентом та привело до формування нового напряму. Аналізуються різні типи подібних творів, які класифікуються за такими параметрами як художній рівень, вплив на загальний культурний процес, характер подальших інтерпретацій, ступень транскультурного значення тощо. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | дискурс | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | культурологічна герменевтика | en_US |
dc.subject | парадигма | en_US |
dc.subject | художня інтерпретація | en_US |
dc.subject | художня творчість | en_US |
dc.title | Парадигмальні твори культури та їх художня інтерпретація | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Парадигмальні твори культури та їх художня інтерпретація.pdf | 274.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.