Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-06-19T05:50:59Z-
dc.date.available2019-06-19T05:50:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСоколенко Л. О. Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО – 2013): матеріали міжнар. наук.-практ. конфер. (м. Черкаси, 8-10 квітня 2013 р.). – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю., 2013. С101-103en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264-
dc.description.abstractНавчальна діяльність старшокласників визначається складним комплексом мотивів, серед яких мотиви широкого суспільного плану (завоювати собі місце в житті, одержати схвалення оточення, підготуватися до майбутньої професії) та мотивів, що йдуть від самої діяльності (інтерес до знань, задоволення від зробленої роботи, інтелектуальної праці).en_US
dc.publisherЧеркасиen_US
dc.subjectпрофесійні сюжетиen_US
dc.subjectнавчання математикиen_US
dc.subjectпідготовка до майбутньої професіїen_US
dc.titleПрофесійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Professional scenes.pdf206.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.