Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264
Назва: Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Ключові слова: професійні сюжети
навчання математики
підготовка до майбутньої професії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Черкаси
Бібліографічний опис: Соколенко Л. О. Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО – 2013): матеріали міжнар. наук.-практ. конфер. (м. Черкаси, 8-10 квітня 2013 р.). – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю., 2013. С101-103
Короткий огляд (реферат): Навчальна діяльність старшокласників визначається складним комплексом мотивів, серед яких мотиви широкого суспільного плану (завоювати собі місце в житті, одержати схвалення оточення, підготуватися до майбутньої професії) та мотивів, що йдуть від самої діяльності (інтерес до знань, задоволення від зробленої роботи, інтелектуальної праці).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Professional scenes.pdf206.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.