Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2600
Назва: | Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами |
Автори: | Трояновська, Марія Миколаївна |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами майбутні вчителі інклюзивне навчання студенти професійна діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Трояновська М. М. Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами / Трояновська М. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка - Чернігів: ЧНПУ, 2018. - Вип.151. Том. I. - С.298-301. |
Короткий огляд (реферат): | В статті визначено готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми процесами за допомогою анкетування. В анкетування прийняли участь студенти II, III, IV курсу та магістри. Результати анкетування студентів дозволили визначити відношення до роботи з дітьми з особливими потребами та виявлено, що Більшість студентів не проти працювати з дітьми з особливими освітніми потребами, але зовсім не готові до роботи. Визначено, що потрібно удосконалювати процес підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у сучасній школі відповідно до вимог інклюзії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2600 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами.pdf | 455.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.