Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрояновська, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-15T15:22:58Z-
dc.date.available2020-04-15T15:22:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТрояновська М. М. Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами / Трояновська М. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка - Чернігів: ЧНПУ, 2018. - Вип.151. Том. I. - С.298-301.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2600-
dc.description.abstractВ статті визначено готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми процесами за допомогою анкетування. В анкетування прийняли участь студенти II, III, IV курсу та магістри. Результати анкетування студентів дозволили визначити відношення до роботи з дітьми з особливими потребами та виявлено, що Більшість студентів не проти працювати з дітьми з особливими освітніми потребами, але зовсім не готові до роботи. Визначено, що потрібно удосконалювати процес підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у сучасній школі відповідно до вимог інклюзії.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleГотовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.