Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2600
Назва: Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами
Автори: Трояновська, Марія Миколаївна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
майбутні вчителі
інклюзивне навчання
студенти
професійна діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Трояновська М. М. Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами / Трояновська М. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка - Чернігів: ЧНПУ, 2018. - Вип.151. Том. I. - С.298-301.
Короткий огляд (реферат): В статті визначено готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми процесами за допомогою анкетування. В анкетування прийняли участь студенти II, III, IV курсу та магістри. Результати анкетування студентів дозволили визначити відношення до роботи з дітьми з особливими потребами та виявлено, що Більшість студентів не проти працювати з дітьми з особливими освітніми потребами, але зовсім не готові до роботи. Визначено, що потрібно удосконалювати процес підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у сучасній школі відповідно до вимог інклюзії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2600
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.