Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрояновська, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorМаслов, Валерій Миколайович-
dc.contributor.authorВітковський, С. І.-
dc.date.accessioned2020-04-15T15:03:49Z-
dc.date.available2020-04-15T15:03:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТрояновська М. М., Маслов В. И, Вітковський С. І. Визначення рівня розвитку координаційних якостей дівчат старшого шкільного віку у процесі занять з біатлону. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2014. Вип. 118, Т. 2. С. 50–53.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2596-
dc.description.abstractВ статті розглядаються показники рівня координаційних якостей дівчат біатлоністок старшого шкільного віку в процесі стрільби стоячи з допомогою комп’ютерно-електронної установки «Скатт». Теоретично проаналізовано науково-літературних джерел розвитку координаційних якостей. Визначено, що дівчата, які займаються біатлоном мають високий рівень координаційних якостей, чим дівчата, які не займалися і які почали займатися біатлоном.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectбіатлоністкиen_US
dc.subjectстрільба стоячиen_US
dc.subjectкомп’ютерно-електронної установки «Скатт»en_US
dc.subjectбіатлонen_US
dc.subjectкоординаційні якостіen_US
dc.titleВизначення рівня розвитку координаційних якостей дівчат старшого шкільного віку у процесі занять з біатлонуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.