Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрояновська, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-15T14:49:48Z-
dc.date.available2020-04-15T14:49:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТрояновська М. М., Торубара О. М. Оцінка координаційних здібностей дівчат біатлоністок середнього шкільного віку в процесі стрільби / Трояновська М. М., Торубара О. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт / Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. – Чернігів, 2013. – Вип. 112, Т. I. – С. 314–317.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2594-
dc.description.abstractВ статті розглядаються показники рівня координаційних здібностей дівчат біатлоністок середнього шкільного віку в процесі стрільби стоячи з допомогою методики стабілографії. Теоретично проаналізовано науково-літературних джерел розвитку координаційних здібностей. Визначено, що дівчата, які займаються біатлоном мають високий рівень координаційних здібностей, чим дівчата, які не займалися і які почали займатися біатлоном.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectбіатлоністиen_US
dc.subjectстрільба стоячиen_US
dc.subjectстабілографіяen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectбіатлонen_US
dc.subjectкоординаційні здібностіen_US
dc.subjectсередній шкільний вікen_US
dc.subjectдівчатаen_US
dc.titleОцінка координаційних здібностей дівчат біатлоністок середнього шкільного віку в процесі стрільбиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.