Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591
Назва: | Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | компетентність аксіогічний підхід професійна компетентність майбутній учитель музики |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т імені М. Гоголя |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. Ніжин, 2012. Вип. 7. С. 21-28. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано стан дослідження проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Розкриті сутність і значення аксіологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_59.pdf | 814.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.